Onze Communicatie Diensten
Merk, Tekst, Beeld en Mailing
Sterke merken hebben een aantal gezamenlijke kenmerken. De positonering van het merk aan de hand van een sterke menselijke behoefte. Het continue versterken van de gewenste associaties. De herkenning van een heldere boodschap.
Kortom, waar wilt u voor staan met uw merk? En hoe vertaalt u dit consistent door in off- en online communicatie?
7 stappen voor het bouwen van uw merk
1. Laat uw merk zien met een pakkend logo / beeldmerk
2. Zorg voor een consistente boodschap, uitstraling en positieve associaties
3. Geloof in uw eigen merk en straal dit uit
4. Content in beeld en tekst moet in alle kanalen consistent zijn aan de uitstraling van uw merk
5. Schrijf in duidelijke taal die uw doelgroep begrijpt en aanspreekt
6. Onderscheid uwzelf; val op tussen al uw concurrenten
7. Laat uw merk meepraten in discussies & opinies met de doelgroep
Schrijf zoals u spreekt en schrap zoveel mogelijk. En schrijf in een actieve vorm. Op die manier maakt u sterke teksten die uw doelgroep écht raken.
Tekstdoelen
Wat wilt u bereiken met uw teksten? Belangrijk is om vooraf duidelijk te hebben wat uw doel is om te bepalen met welke teksten wij uw doelgroep(en) bereiken en raken. Nieuwsbrieven, reclame uitingen, voorwaarden, aanbiedingen, klantbrieven etc. hebben allemaal een ander karakter en specifieke kenmerken. Zij behoeven allemaal een andere tekst. Het is belangrijk dat uw teksten/uitingen consistent zijn in alle kanalen waarin uw communiceert.
Wij kennen allemaal het spreekwoord ‘een beeld zegt meer dan 1000 woorden’. Of het nu gaat om een video, foto, plaatje of een prachtig beeldende presentatie. De kracht van beeld is enorm.
Beeld
Het oog wil ook wat. Niets van gelogen. Beeld maakt vaak het verschil bij klanten. Een beeld roept veel associaties op, prikkelt de fantasie en verleidt mensen. Visuele content wordt 600.000 keer sneller opgenomen dan tekst. Een mooie vormgeving, een strakke look & feel presentatie of visuele content op een website. Het zijn voorbeelden die klanten sneller voor jou laten kiezen!
Mailing
1. Bepaal het doel van de mailing die past in uw marketingstrategie
2. Bedenk een leidend thema met een doeltreffend onderwerp; concreet en prikkelend
3. Maak gebruik van beeld / afbeeldingen
4. Activeer de lezer en zet hem/haar aan tot actie
5. Zorg voor de juiste timing
6. Meten = weten
Wij inventariseren uw wensen en doelen en gaan voor u aan de slag.
Terugkoppeling vindt op week-, maand-, of kwartaalbasis plaats.
Facturatie gebeurt op basis van feitelijke uren.
U tevreden, wij tevreden!